Accommodatie
Accommodatie
Mag ik mijn auto bij mijn accommodatie parkeren?Bij je boeking is altijd één parkeerplaats voor je auto inbegrepen. Waar je precies mag parkeren hangt af van het type accommodatie of kampeerplaats. Op de dag van aankomst krijg je hierover meer informatie. Hier zijn de algemene parkeerregels voor de verschillende accommodaties:
- Strandhuisjes: Parkeren bij de accommodatie toegestaan
- Havenhuisjes: Parkeren bij de accommodatie toegestaan
- Eilandlodge: Parkeren op het parkeerveld tegenover de receptie
- Strandchalet: Parkeren op het parkeerveld tegenover de receptie
- Strandchalet Deluxe: Parkeren op het parkeerveld tegenover de receptie
- Rivierlodge: Parkeren op het parkeerveld bij het strand
- Tiny Beach House: Parkeren op het parkeerveld bij de Eksche waard
- Havenvilla: Parkeren bij de Jachthaven
- Havenhuis: Parkeren bij de Jachthaven
- Rivierhuis: Parkeren op de oprit bij de ingang van het rivierhuis en/of op het parkeerveld tegenover de receptie
Er staat geen accommodatienummer op mijn bevestiging of factuur. Waar ga ik verblijven?
Als er geen accommodatienummer op je bevestiging staat, komt dit omdat we enkele dagen voor je aankomst een nummer toewijzen. Als je een specifiek accommodatienummer wilt, kun je een voorkeursboeking aanvragen. Dit kan je nog later toevoegen. Stuur een e-mail naar receptie@eilandvanmaurik.nl of bel 0344-691502 om je voorkeur door te geven.
Is stroom inclusief als ik een accommodatie boek?
Bij het boeken van een accommodatie op het park wordt een fair use policy toegepast voor stroomverbruik. Het aantal kWh dat inbegrepen is, verschilt per type accommodatie. Als je dit limiet overschrijdt, worden de extra kosten later aan je gefactureerd. Je ontvangt nadere informatie over deze policy na je boeking. We zorgen ervoor dat alles duidelijk is zodat je optimaal van je verblijf kunt genieten!
Moet ik borg betalen voor een accommodatie?
Bij aankomst kan Vakantiepark Eiland van Maurik een borg vragen van maximaal €350,- per accommodatie. Voor groepsaccommodaties geldt standaard een borg van €350,-. De borg wordt terugbetaald wanneer de accommodatie schoon en netjes wordt achtergelaten en alle passen zijn ingeleverd.
Is er een late check-out mogelijk?
In het laagseizoen is een late check-out mogelijk op basis van beschikbaarheid. Je kan op de dag voor vertrek informeren bij de receptie of een late check-out mogelijk is. Dit is afhankelijk van de bezetting.
Een late check-out is enkel mogelijk in het laagseizoen en buiten de Nederlandse en Duitse schoolvakanties en feestdagen.