Mijn reservering
Mijn reservering
Welke activiteiten zitten er bij mijn verblijf inbegrepen als ik een vakantie boek?Bij het boeken van een vakantie op het park zijn de meeste faciliteiten en activiteiten inbegrepen in je verblijf. Voor sommige specifieke activiteiten en faciliteiten kan er een kleine toeslag van toepassing zijn. Dit wordt altijd duidelijk vermeld bij de inschrijving of op de locatie zelf. We willen ervoor zorgen dat je alles uit je verblijf haalt en een geweldige tijd hebt!
Mijn reisgezelschap wijzigt; kan ik met meer of minder personen komen?
Als je met meer of minder personen wilt komen dan oorspronkelijk geboekt, laat het ons dan weten door een e-mail te sturen naar receptie@eilandvanmaurik.nl of door te bellen naar 0344-691502. We kijken graag met je mee naar de mogelijkheden.
Ik ben mijn reserveringsbevestiging kwijt. Wat kan ik doen?
Als je je reserveringsbevestiging niet meer kunt vinden, helpen we je graag verder. Je kunt een nieuwe bevestiging aanvragen door een e-mail te sturen naar receptie@eilandvanmaurik.nl of door te bellen naar 0344-691502. Je kunt je reservering ook terugvinden in de Mijn Maurik omgeving of via de Eiland van Maurik app. We zorgen ervoor dat je alle informatie weer bij de hand hebt!
Er komt iemand logeren, mag dat?
Wat leuk dat je een logé hebt! Dit is mogelijk mits het aantal personen voor de accommodatie of kampeerplaats niet overschreden wordt. De kosten voor een logé op een kampeerplaats zijn €7,29 per persoon per nacht. Voor een accommodatie betaal je alleen de toeristenbelasting bij. Je logé kan gebruikmaken van alle parkfaciliteiten, zoals het zwembad en het animatieprogramma. Bij het aanmelden van de logé ontvang je alle benodigde informatie.
Zijn bedlinnen, badlinnen en keukenlinnen inbegrepen?
Bij het boeken van een accommodatie is bedlinnen inbegrepen. Dit bestaat uit een dekbedovertrek, kussensloop en hoeslaken voor het matras. De bedden worden niet standaard voor je opgemaakt, maar je kunt deze service als extra optie bijboeken tijdens je reservering, via de app, of door een e-mail te sturen naar receptie@eilandvanmaurik.nl of te bellen naar 0344-691502.
Badlinnen en keukenlinnen zijn niet standaard inbegrepen. Als je deze wilt bijboeken, kun je dit aangeven tijdens het boekingsproces, via de app, of door contact op te nemen met de receptie. Het badlinnenpakket bestaat uit één grote en één kleine handdoek, en het keukenlinnenpakket uit één handdoek en één theedoek.
Kan ik bij jullie een annuleringsverzekering afsluiten?
Ja, je kunt bij ons een annuleringsverzekering afsluiten binnen 24 uur na het maken van je boeking. Na deze periode is het niet meer mogelijk om de verzekering bij ons af te sluiten. De voorwaarden van de kortlopende annuleringsverzekering vind je hier. Let op: de verzekering wordt afgesloten bij Recreatieverzekeringen. Mocht je je boeking moeten annuleren, dan leveren wij de benodigde papieren aan die je kunt indienen bij de verzekeraar.
Kan ik mijn boeking annuleren?
Het spijt ons te horen dat je je boeking moet annuleren. Je kunt je boeking kosteloos annuleren binnen 24 uur na het maken van de reservering. Na deze periode hanteren we de RECRON-voorwaarden voor annuleringen. De voorwaarden kun je hier vinden. We staan klaar om je te helpen bij de annulering.
Kan ik na de sluitingstijd van de receptie arriveren?
Ja, het is mogelijk om na de sluitingstijd van de receptie aan te komen, mits je de volledige reissom hebt betaald. Als er nog een openstaand bedrag is, kunnen we je niet na de reguliere openingstijden ontvangen. We wensen je een prettige aankomst en verblijf op het park!